DBZ Vortex

The number one forum and resource for Dragon Ball Z Legendary Super Warrior sprites
 
PortalHomeFAQRulesRegisterLog in

Share | 
 

 I will be gone for a while

View previous topic View next topic Go down 

Will you miss me?
Yes
18%
 18% [ 3 ]
No
35%
 35% [ 6 ]
Who are you?
47%
 47% [ 8 ]
Total Votes : 17
 

AuthorMessage
Redwood
Member
avatar


PostSubject: I will be gone for a while   Tue Mar 09, 2010 4:31 pm

Hey guys,did anyone notice me gone? Well,my dad found out I had a facebook,myspace,ect. a while ago,so he grounded me off the computer for about 3 years. Yes,THREE YEARS.
The only reason I can post this is because I'm on a school computer. Well,I'll see you guys when I'm about 16!!
Back to top Go down
http://z3.invisionfree.com/Sprite_Phoenix/index.php?
vegeku13
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Tue Mar 09, 2010 4:36 pm

omg!!! i couldnt resist more than a WEEK!!!!! a MOTHA FU???ING WEEK!!!
Back to top Go down
Redwood
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Tue Mar 09, 2010 4:46 pm

vegeku13 wrote:
omg!!! i couldnt resist more than a WEEK!!!!! a MOTHA FU???ING WEEK!!!
Something tells me this guy is a noob....No offence,of course.
Back to top Go down
http://z3.invisionfree.com/Sprite_Phoenix/index.php?
vegeku13
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Tue Mar 09, 2010 5:19 pm

dude im just KIDDIN!! cant someone make a joke here!!?
jeez
Back to top Go down
Shin Masta
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Tue Mar 09, 2010 9:14 pm

HAHA.

OH WOW.
Back to top Go down
Redwood
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Fri Mar 12, 2010 4:28 pm

vegeku13 wrote:
dude im just KIDDIN!! cant someone make a joke here!!?
jeez
How is what you said a joke? A joke is:
Why did the gay guy cross the road?
Because he had a chicken on his dick.
Back to top Go down
http://z3.invisionfree.com/Sprite_Phoenix/index.php?
vegeku13
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Fri Mar 12, 2010 4:43 pm

XD well yeah u r right
that is a real joke!!!
Back to top Go down
MrChaos
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Mon Mar 15, 2010 12:01 pm

Zlargy, why does your father ban you cause you have myspace?
Back to top Go down
Redwood
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Mon Mar 15, 2010 3:43 pm

MrChaos wrote:
Zlargy, why does your father ban you cause you have myspace?
He thinks pedophiles will come after me. Can't see how,I'm not that atractive lol
Back to top Go down
http://z3.invisionfree.com/Sprite_Phoenix/index.php?
Colonel Kinky
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Mon Mar 15, 2010 4:19 pm

You're asking for something so bad.
Back to top Go down
Raz√łer_Starlock_Fury
Moderator
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Mon Mar 15, 2010 6:10 pm

If he found your Mybook, Facespace and Towabuwi, and reacted this way. Wait till he finds all that porn ya' have.
Back to top Go down
Frostt
Retired Moderator
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Mon Mar 15, 2010 7:28 pm

You dad seems like a dick. fucking over reaction much?
Back to top Go down
Redwood
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Tue Mar 16, 2010 3:48 pm

@RSF- FUCK. I can't delete shit either,my computer (on school computer btw) is disconnected. I am so fucked.

@Frostt-That's what I thought,too.
Back to top Go down
http://z3.invisionfree.com/Sprite_Phoenix/index.php?
HaZe
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Wed Mar 17, 2010 2:24 am

Shin Masta wrote:
HAHA.

OH WOW.

I just love how very true this is.....
Back to top Go down
Zeonx
Member
avatar


PostSubject: Re: I will be gone for a while   Wed Mar 17, 2010 2:46 am

zlargez i have facebook and stuff ya just got owned
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: I will be gone for a while   

Back to top Go down
 

I will be gone for a while

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DBZ Vortex :: Community :: Welcomes/Goodbyes-